söndag 12 februari 2012

"Pojkifierat" ROSA!!



Har sytt ett nytt set till lilleman!!
Rosa stjärntröja med "farfars-sprund" , gråa kanter och gråa plasttryck-knappar!
Jag tycker absolut INTE att rosa bara är till flickor, tvärtom så tycker jag både rosa och lila är skitsnyggt på pojkar! Men för att skoja till det lite så strök jag på en metallic-traktor på ryggen!!
Tycker det blev rätt häftigt!

Byxorna har samma rosa stjärntyg i fickorna.

Jag fattar verkligen inte hur man får de envisa bilderna att flytta sej dit jag vill ha dem så det blir ett enda virrvarr!!!!








2 kommentarer:

  1. Vilket superfint set! Så snyggt med kombinationen rosa och grått.

    SvaraRadera
  2. Å så fin tröja! Älskar dessa stjärnor, men syr nästan inget alls i dom. Och en jättefin "farfars-knäppning"!

    SvaraRadera